Nu är det klart!

Nu är det bestämt! Jag har fått ett nytt jobb. Igen. Helt underbart! Detta är ju ett jobb som jag länge velat ha och nu äntligen fick jag det. Jag ska alltså bli chaufför. Distribution. Paket för PNL. Fy vad gött!!! Så ikväll ska jag nog fira lite..med ett par öl! ÅÅÅÅH va skönt. Min dag kommer att se ut såhär: Jag börjar 06.00 med att sortera paket på terminalen (det jag gör nu för tiden) sen när det är klart så börjar jag lasta bilen och sen bär det av mot kusten. Helt underbart måste jag bara få säga. Roligt som...jaa...! Måste även få säga att jag känner mig ganska hedrad! T-last slogs för mig, dom ville inte att jag skulle sluta, men som sagt det är detta jag vill! Ni fattar inte hur det känns! Det spritter i kroppen på mig!

Nått mer som har hänt då? Jaa, jag var och fotades igår igen, det var väl lite sådär, fotografen visste inte riktigt vad han gjorde, men förhoppningsvis så blev det väl några bra bilder. Dock ser jag mer fram emot min nästa session med den andra fotografen! Tror det kommer bli grymt tufft och roligt. Vi ska fota med temat "militär". Kommer nog bli riktigt fräckt, militärkläder och vapen. Hihi.

Nu ropar gubben min att jag måste komma och mysa lite :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0