Hur gick det till?

Det kan man ju fråga sig :)

Denna veckan börjar jag "åka med" på mitt nya jobb. Det ska bli spännande och se hur det kommer gå. Men det går nog bra, jag älskar ju att köra bil så det är nog ett bra jobb för mig. Leverera massa paket, hur ska detta sluta, hehe.

Oj vad mycket det är som händer i mitt liv nu. Och alla saker är faktiskt bra! Jesper har fått ett nytt jobb och hans nya arbetsgivare betalar hans släpkort, jag har fått ett nytt jobb och..ja..jag svävar på moln just nu! Så himla roligt är det! Nu är det f-n bara ett hus som saknas. Har velat flytta till hus länge nu!

Och så har vi fått tillökning i familjen. Våran sista tillökning för tillfället. En liten (väldigt väldigt rädd) röd kattunge som fräser lite när man kommer för nära. Född i en ladugård och hade inte vi tagit han så hade han varit död nu! Jag kunde ju inte bara säga nej, hur kan man? En liten hane, tror vi i alla fall, tyckte att det såg ut som en liten pung i alla fall. Så vi har döpt honom till Baylis.

Helt underbart! Nu måste jag gå och se om jag kan få fram den lille här någonstans!

Ha en bra dag..för det lär jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad skoj för er =) Nu får du tvinga Jesper att ta katt lådan ;P

2007-10-17 @ 12:05:17
Postat av: mamma

Förlåt för allt...... men jag finns här!!// Kram

2007-10-25 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0