Inskrivning

Idag var man på inskrivning. Tog blodprov i armen..uscha mig jag gillar inte stick! Men det gick ganska bra. Vägde mig också, hade inte gått upp nått, men det var normalt ändå sa hon. Sen frågade hon massa om sjukdomar inom släkten, vad vet jag? Har inte hört något speciellt i alla fall, så det var vad jag sa också. Älsklingen var med hela tiden, han tyckte nog det var spännande. Men nu ser vi fram emot nästa besök, vilket är ultraljudet. Kommer bli i början/mitten av januari troligtvis. Barnmorskan skulle skicka en remiss och sen får vi en tid hemskickat i brevlådan. Ska bli såååå spännande. Men jag hade ju gärna velat se minin nu. Fasst man får väl hålla sig antar jag.
 Som alla säkert förstår så är jag gravid, nu i vecka 12. Har inte velat skriva någonting tidigare eftersom det är sånna "kritiska" veckor eller vad jag ska säga. Men nu är ju värsta perioden över i alla fall, det känns bra. Men nu till en sak till..det är inte sååå många i min släkt som vet om något än..så skulle ni träffa min pappa eller så på stan behöver ni inte springa fram och gratulera att han ska bli morfar..för han vet inget..tänkte att det skulle få bli en STOR julklapp. Är fortfarande osäker på hur han kommer reagera..jag är ju hans lilla flicka..som alltid kommer vara liten ungefär. Vissa hade ju redan förstått att det var såhär det låg till i mitt liv med tanke på vad jag skrivit i andra inlägg..(nej Potkin jag syftar inte alls på dig, haha!!) Men nu är det alltså "in the open".

Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva egentligen..mer än att man börjar känna sig som ett fetto eftersom magen har blivit ganska svullen..illamående? Mest på lördagar faktiskt..vet inte riktigt varför men så är det..och så fort jag försöker äta varm mat..*ryser*

Nä nu kallar tv:n på mig!
http://www.minbebis.com HELT underbar sida!

Kommentarer
Postat av: potta

hihi jag vet inte vad du praaatar om ;P

2007-12-08 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0