Hade varit roligt!

Satt precis och läste en kompis blogginlägg. Hennes söta pojkvän hade överaskat henne med att sätta henne i en frisörstol och låtit frisörskan förga och klippa hennes hår, tror minsann att det blev fint! Jag har själv länge funderat på att klippa mig jag med..och nu blev jag ännu mer sugen! Bara ge frisörskan fria händer med både färg och form..undrar hur det skulle bli..blev sååååå sugen. Får väl bara försöka övertala MIN kära pojkvän eftersom jag är relativt korthårig nu och han vill att jag ska spara ut det..och det har jag lovat..men EN sista gång kanske..hihi får väl fjäska extra mycket. Han är ju inte helt omöjlig i alla fall.

Igår var det bröllop. Jespers mamma och hennes sambo gifte sig. Riktigt mysigt och fint, trots att bruden höll på att skratta ihjäl sig under ceremonin. Kanske var det för att Jesper och Frida satt och asgarvade åt prästens talan om att uppfostra deras barn i kristen tro, eller var det något annat? Haha! Sen blev det 3-rätters middag. Förrätten var än räkröra med avocado i en tunnbrödskorg, gott? Kan jag inte påstå eftersom jag inte tucker om räkor, men andra tyckte om den. Varmrätten var ganska god, synd bara att det var svampsås till. Det var i alla fall fläskfilémedaljonger med potatisgratäng och kantarellsås och wokade grönsaker. Till efterätt var det vaniljglass och varma blåbär, gott gott!! Och sen efter det var det ju även dags för den berömda bröllopstårtan! Den var verkligen fin! Ska se om jag ka lägga upp någon bild på den sen. Så jag ser det som en riktigt lyckad kväll, och jag mådde bra hela kvällen! WOOO!

Nu får det vara bra för denna gången!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fialia

Nej det var inte helt fel att bli ompysslad =D
Rekommenderar verkligen bellbox eller vad det nu heter som ligger ute på torp, de är jättebra =)

2007-11-25 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0