Gråter!!

Satt precis och tänkte boka min resa till Piteå..och egentligen blev jag inte förvånad men det fanns inte en enda tågbiljett kvar! Varesej i liggvagn, sittvagn eller egen kupé. Och flyg är inget alternativ..om jag inte hittar ett ruskigt billigt..för det senaste flyget jag tittade på skulle kosta 12000:- för 2 pers..jag menar..det är inte utomlands jag ska heller! Och det är inte j-vla lyxhotell inbokat. Hur kan man göra så? Så nu har jag 3 alternativ. Hitta någon som skulle kunna åka hit och ge katterna mat och övertala Jesper att vi får ta bilen, hitta ett billigt flyg (hur nu det ska gå till) eller så måste jag helt enkelt stanna hemma. Vilket jag verkligen verkligen inte vill! Jag vill till norrland denna julen! För sen kommer det antagligen inte gå...Vad ska jag ta mig till?

Inatt har jag verkligen sovit kasst! Har vaknat flera gånger..och alla gångerna så låg min söta pojkvän bredvid mig och sussa så gott! Förutom sista gången, då var han spårlöst försvunnen. Kände mig riktigt ledsen innan jag kom på var han var. Han är ju faktiskt på en viktig kurs! Så nu är jag inte lika ledsen längre.

Våra katter har varit totalt galna hela dagen, sprungit runt runt runt som yra höns. Och den ena är starkare än den andra så då skriker den andra katten rakt ut så det låter som att jag misshandlar dom eller nått. Starckarn..

Nä nu ska jag sätta mig och leta efter flygbiljetter..hoppas detta inte ruinerar oss bara. Vi har ju bara ALLA julklappar kvar att köpa..*suck*

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0