Gillar inte...

Har nu kommit fram till att jag verkligen inte gillar måndagar! I alla fall inte denna måndagen..
Eller egentligen började allt i fredags..när vi kommer till terminalen och ska lasta bilen så kommer det fram att vi inte får ut några kvittenslistor. Nähä? Vad ska vi göra..det var bara vända och åka hem igen. Jahapp..sen var det inget mer med det. Vi åkte ju hem..vilket var ganska gott. Sen kom måndagen..då kom ju hela h-vetet rent ut sagt! Eftersom vi nu idag måste köra ut fredagens gods..suck!!! Det gick inte sådär jättebra kan jag påstå..missade lite, struntade i lite, stängt på vissa ställen..men men jag kunde ju inte göra så mycket eftersom jag visste att jag inte skulle hinna. Vi får ju inte köra ett enda paket efter klockan 16. Så jag var väl tillbaka i uddevalla vid 16.30-tiden eller nått, då käkade vi på dunken (efter mycket övertalning från killen) och sen åkte vi hem och där lade jag mig på soffan..heeeelt död..sen lade jag mig i ett bad i typ en timme..det var nog det skönaste jag gjort på länge!

Och så har jag börjat få lite ont i ryggen också..det är verkligen inte bra..men jag ska härda ut..får börja ta med mig en säckkärra på turen..slipper man bära så mycket..dock tar det väl lite längre tid eftersom man måste köra liften upp och ner hela tiden! Och liften är riktigt ruskigt seg..dock inte lika seg som Jonas lift som sitter på renaulten! Haha det är ju nästan pinsamt.

Som sagt och som säkert många märker så har det verkligen inte varit min dag idag..
Nu ska jag se på cityakuten sen är det sängdags! Det vill jag lova! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0