Händer ganska mycket..

Ja, nu händer det faktiskt ganska mycket. Forden är påväg bort ifrån mig. Kommer nog sakna den lite nu när den väl är borta. Men ändå samtidigt är det ganska skönt att bli av med den. För jag hade ju aldrig få tummen ur att fixa iordning den själv. Speciellt när jag inte har något vettigt garage. Suck.. Men sånt är livet.

 En rolig grej. Jag ska faktiskt på anställningsintervju på måndag. Som receptionist på Håby motell och restaurang. Jag hoppas verklige verkligen att jag får det. Det är i alla fall heltid över sommarn. Sen får vi väl se vad som händer, men då har man i alla fall fått in en fot i receptionistarbetet också. Så då kan jag ju även söka andra liknande jobb efter det. Roligt roligt. Håll tummarna för mig nu!

 Nu har min storasyster bokat en resa för henne och Emmelie för att komma hit! Ska bli så kul att dom kommer hit. Jag längtar. Då ska vi försöka hitta på något roligt. Så som Liseberg, Skara sommarland m.m. Det finns alltid nått man kan hitta på, kanske till och med skulle kunna åka med dom ut till Smögen så får dom se en fin kust. Kommer bli riktigt trevligt. Dom kommer den 28/7. Så roligt!

Inget annat vettigt händer i mitt liv just nu faktiskt. Ingenting. Jaja, nu vill jag att sommarn ska komma, på RIKTIGT! Usch vad jag längtar.

Ha det så bra så länge!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0