En helt vanlig dag.

En helt vanlig dag för mig? Den ser ut såhär: Jag kliver upp någon gång vid 10-12 snåret, duschar, klär på mig och sätter mig vid datorn. Om jag jobbar så brukar jag börja vid 14-tiden. Då är jag på jobbet till ca. 20.05 och sen åker jag hem. När jag kommer hem hinner jag umgås med pojkvännen i ca. 2 timmar innan han går och lägger sig. Då sätter jag mig vid datorn igen och sen är det dags för sängen. Hur j-vla socialt liv är det på en skala från 1-10? Jag är ganska trött på det faktiskt. Men vad ska man göra? Jobbar jag får jag pengar. Går jag hemma eller är ute och har roligt med kompisar förlorar jag en massa pengar. Men sen kan man ju också ha ett jobb där man börjar tidigare på dagarna och slutar tidigare. Men då är man så sjukt trött på kvällarna så då orkar man inte hitta på någonting ändå. Varför är det så egentligen? Man känner att timmarna inte räcker till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0