Sicket j-vla liv då!

Jobbade idag på Harrys. Det var rätt dött som vanligt på en torsdag. Men sen kom det ändå ett gäng glada gubbar (3 stycken). Dom var hur trevliga som hellst, dom spelar och jag tänkte "yes nu har jag iaf så jag kan plocka ut lönen." Och allt har varit frid och fröjd hela kvällen fram tills klockan blev 00.45. Då brakade helvetet lös! Folk började slåss som galningar, glas föll i golvet och lilla Malin ringer polisen. En kille blev nockad bakifrån, han fick ett slag mot halsen och damp i golvet. Han såg helt livlös ut, helt död såg han ut att vara så jag fick springa fram och känna pulsen om han levde, men innan jag hann känna pulsen så såg jag att han hade ögonen öppna och att han pratade. Men det var hur äckligt som hellst, för han låg ner i säkert 6 minuter innan han kom på benen. Folket fortsatte slåss och jag fick springa in och vakta BJ-bordet igen så ingen snor alla mina marker. Och där blev jag fast, för folk flög in i bordet så jag kom ingenstans, och ingen polis***** syntes till heller. Tillslut kunde några hjälpa till och gå emellan och bråkade stannade. Vi hade lite tur att en av vakterna var ute och drack öl på sin lediga dag så han hjälpte till en hel del också. Klockan blev 01.00 och då hade vi lyckats få ut allihop. Klockan 01.05 dök polisen upp.... Dom frågade oss om allt var lugnt nu, om vi hade blivit skadade o.s.v. Och så fick dom lite skäll för att det tog sånn tid. Då hade dom tydligen varit i munkedal och ingen annan bil var ledig heller. Vad är det för j-vla sätt då? Dom måste väl för f-n ha någon som finns i Uddevalla och så kan åka? Men jag har ju aldrig tyckt att svenska rättssystemet har varit sådär jättebra direkt. Jag skyller verkligen inte på alla poliser och sådär, men prioriteringarna kunde varit bättre ibland...

Oj vad mycket text det blev där. Jaja skit samma, jag kännde att jag var tvungen att skriva av mig i alla fall. För jag har fortfarande otroligt mycket adrenalin, jag har precis slutat skaka, och klockan är nu ca. 02.15.

Något roligt som har hänt idag? Jo, jag och Jesper har varit och provkört bilen som vi nog ska köpa. Fy fan vilken underbar bil! Oooh jag ryser i hela kroppen när jag tänker på den. MUMS!

Nää nu får jag nog kolla vidare så att jag kanske kan få lugna ner mig någon gång. Så jag kan få sova inatt också..om det går..

Have a nice day!
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: alexandra (:

Bara för att jag ska bli som du, storasyster >,

2007-01-21 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0