Lite funderingar..

Ibland sitter man bara och tänker, funderar och filurar på allt och ingenting. Ibland är det på roliga saker och ibland är det på mindre roliga saker. I mitt fall är det tyvär det sistnämnda. Jag funderar på så många saker som jag vill, men som aldrig händer. Jag funderar på väldigt mycket som jag inte vill att någon ska veta. Jag funderar på hur mycket jag egentligen saknar kompisarna i norrland. Cissi, Jenny, Jonas, Krutte, Crille, Säl, Patrik, Tommy...jaa jag kan inte ens nämna alla. Vi var ett så j-vla gott gäng där ett tag. Men men livet förändras, vilket betyder att folk förändras. Däribland jag. Vissa tycker väl att det har blivit till det sämre kanske, och några tycker att det har blivit till det bättre. Men vad vet jag? Jag kan ju bara fortsätta vara jag..

Idag har varit min absoluta otursdag tror jag fanemej! Först började dagen med att jag kom på att jag hade tvättid. När jag väl skulle ner till tvättstugan gick tvättsäcken sönder, kläder flög över hela golvet, så jag fick gräva fram en ny. När jag kommer ner till tvättstugan är ena tvättmaskinen trasig, så jag fick ta en annan. Då kommer Jesper precis hem, när jag fått slängt in allt i tvättmaskinerna och vi bestämde oss för att käka en kebabrulle. Vi ringer och beställer hemkörning, men då var deras bil trasig så då fick vi åka iväg i alla fall. Halvägs ner till parkeringen kom jag på att jag inte har låst lägenheten så vi fick vända. Halvägs ner till pizzerian så kom jag på att jag inte grävt ur fickorna på jeansen och i jeansen låg min 500:ing, i tvättmaskinen. Snacka om tvättade pengar. Men tur i oturen så klarade sig 500lappen och det var nog det enda som varit tur idag. Sen bar det i alla fall av till jobbet, jag tänkte att "detta kommer gå åt h-lvete!" Och det gjorde det också, gick back, ingen lön att plocka ut så jag får ta det nästa gång. Nu ska jag snart sova så jag får slut på eländet!

Ledig imorgon, sen är det dubbeljobb på lördag! Göttans!
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Öne

Vad är det du jobbar som om du inte får lön för att "bara" vara där? Hoppas morgondagen din blir bättre :)

2007-01-05 @ 02:22:54
URL: http://eune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0