Längtan!! :D

På torsdag får vi hämta nya bilen. F-N va roligt!!! Längtar så jag håller på att spricka!

I övrigt har jag inte så mycket att skriva idag. Imorgon ska min mamma komma hit och hjälpa mig att packa det sista inför flytten i helgen. Det vi kommer ha kvar i våran lägenhet är en madrass, datorn och tv:n. Tror jag, sen får vi väl se om vi behåller nått mer i lägenheten också, lite kläder och handukar och sånt givetvis. Idag skickade jag även ut några flytt-sms. Om det är någon som jag missat att skicka till får gärna höra av sig.

Jag var på arbetsförmedlingen idag med. En kille från smögens havsbad var där. Det var ett informations-/rekryteringsmöte så vi får väl se om jag kanske kan få jobb där. Det jobbiga är bara att jag måste åka buss, vilket tar 1h 45min. Eller så får jag bo där ute för 60:-/dygn. Det har jag egentligen ingen lust med, men vi får se vad som händer och fötter.

Och nu mina vänner...så ska jag försöka lägga mig och sova en stund innan jag måste kliva upp igen.

Have a nice day everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0