Sista gången inför Piteå-resan

Detta blir nog sista gången jag skriver här innan vi sticker till norrland. För imorn är det tvättdax (STOR suck) och så måste vi packa så det är fullt upp imorn efter jobbet. Och på fredag så kan det hända att jag ska köra Uddevallaturen, HOPPAS på lite gods då. Eftersom att vi vill komma iväg så fort som möjligt på fredag så fjäskade jag lite för Jonas och frågade om inte vi kunde byta tur. Han svarade snällt att vi skulle försöka lösa detta. Så jag hoppas att vi kan göra det. Så jag ska försöka sova så liiite som möjligt torsdag till fredag för då kanske jag kan somna i bilen ganska tidigt så att jag orkar köra sen på kvällen. Och som vanligt är min gubbe sååå snäll och säger att han kommer köra tills han håller på att somna ungefär. Så han kommer lägga sig sent imorn och sova läääänge på fredag (ändå till jag jobbat klart kanske) så att han orkar köra. Han är för himla söt och snäll den där Jesper, hihi.

Föresten så kunde vi inte hålla oss idag, utan vi bytte julklappar med varandra. Vi hade inte tänkt köpa något till varandra men jag hittade en sån snygg tröja på Pondus så jag kände mig nästan tvungen. Och då kände han sig också tvungen att köpa något till mig, så jag fick en jättefin mammatunika! Hur underbar som hellst. Mjukt mjukt fabrikat, jaa, bara såå underbar var den. Så nu har jag (nästan) allt klart vad jag ska ha på mig till jul. Nu måste jag "bara" köpa en ny mascara (tappat bort min, men den var ändå nästan slut), ett par strumpbyxor och så glitterspray till håret. Ni förstår jag ska minsann försöka piffa upp mig lite på julafton. Har inte ens försökt piffat upp mig dom senaste 5 månaderna eller nått. Så nu ska vi ta alla med storm!

Nä nu är det minsan dags för en dusch och sen är det sängdags, hur underbart är inte det?`
Om jag inte skriver en gång till innan julafton så får jag önska er alla en UNDERBART god jul! För det ska minsann jag ha!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0