Roliga timmen?

Nja jag har mest inget bättre för mig än att sitta och läsa andras bloggar. Hittade till Gentianas blogg (http://gt.blogg.se/) och hittade att hon hade lagt in någon rolig lista som jag inte sett förr. Jag älskar listor och jag älskar att svara på massa frågor. För om man INTE frågar massa frågor om mig kommer man nte få veta massa saker om mig..om man nu är intresserad av det förståss. Vad vet jag? Hihi Här kommer den i alla fall:

Namn: Malin
Piercingar: Tungan (Ja, jag har tagit ur den i läppen)
Tatueringar: Nej, men kommer nog skaffa en.
Längd: 1,60
Skostorlek: 36/37 beror på om storlekarna är stora eller små..
Hårfärg: brunett, i vanliga fall, just nu kastanje(röd)
Fräknar: På sommaren.
Vikt: Går i en rak linje uppåt.
Motto: Mat är livet! (Just nu :))
Kär? Aldrig varit mer kär!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Njaa, jag trivs ganska bra faktiskt. 
Tänker du på självmord? Varför skulle jag?
Tycker du att du är attraktiv? Nää..
Dricker du? Vatten och cocacola..alkoholfritt är det i alla fall..
Använder du droger? Vitaminer och järn?
Röker du? ABSOLUT INTE!
Vilket schampo använder du? Head and shoulders (Stavas???)
Vilken parfym använder du? Ingen just nu..bara deodorant..Nivea pure invisible
Vad är du rädd för? Att mina dammråttor ska få ben och springa upp i min säng och äta upp mig..
Gillar du att tvätta? NEJ!!!!
Personen du ringde? Min chef
Personen som ringde dig? Min chef..
Person du tänkte på? Jenny
Långdistansförhållanden? Funkar väl kanske..om man litar på personen..vilket jag trodde jag kunde..DÅ! (History my friends!
Utnyttja någon? Beror på hur ;)
Självmord? Ego
Sex före äktenskapet? Näpp. Jag är som Jungfru Maria ;)
Förhållanden? Stabilt som fan :)
Gråtit över en pojke
? Jag har nog det dessvärre. 
Gråtit över en flicka? Nää..tror inte det..
Ljugit för någon? Mjo men det säger vi inte högt! :P
Varit i slagsmål? Kanske :P Däremot har man väl "råkat" springa rakt in i någon fjolla på krogen! Förbannade fjollor!!
Blivit arresterad? Nej, men böter. Felparkering :P
Träffat någon från internet IRL? Vadå? Kompisar eller? Klart jag har?
Gånger du vart kär
? Någon gång..men nu är jag förälskad :)
Gånger ditt hjärta brustit? Ett X antal gånger,ja.
Hjärtan brustet på grund av dig? Har kanske hänt?
Tjejer du kysst? 3-4-5? Jag vet inte..det har väl hänt några gånger..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är inte många..några kanske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? VÄLDIGT många gånger..jag menar, Malin är inte ett ovanligt namn!
Ärr du har på kroppen? Ett där och ett där och ett där..och ja jag behöver nog inte fortsätta..
Pålägg som gäller: Just nu är det leverpastej!!!! :D
Dagens dryck: Hade varit energidryck om jag hade fått dricka det. Nu är det nog cola..
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag och Jesper äter mat tillsammans nästan varje dag :P
Saken du köpte? En flaska Ferronol
Vad har du gjort idag? JOBBAT hela dagen..
Var det kul? Vill jag inte påstå idag...
Brukar du svära mycket? För mycket..skärpning nu!
När stiger du upp på morgonen? Mellan halv 7 och 7..ibland tidigare..
Kan du stå på händer? Nä men jag kan hjula och jag har kunnat stå på huvudet..men nu vågar jag inte testa..
Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dom! Inte min smak..
Salt eller socker? SALTLAKRITS!!! Och choklad..så jag antar både och :)
Gillar du ketchup? Japp..ketchup är ett måste till pasta! Och till lite annat också..
Är du glad nu? Överlycklig
Var du glad igår? På kvällen när jag kom hem till min älskling och fick mysa..
Vad dansar du till? Inget
Stockholm är... ? För stressigt
Kan du sjunga? Njao..kan kan jag väl men det är fan långt ifrån vackert!
Spaghetti eller makaroner? Både och? Men mest makaroner tror jag..
Land du vill besöka? USA/Texas och Australien och nya zeeland och..jag kan fortsätta länge men det orkar jag inte!

Hehe detta var roligt..fler frågor? :P HEEELT onödigt men det var tidsfördriv i alla fall..snart är det nog sängen som gäller för mig..trött som skam och ont i ryggen. Och världens hemskaste dag på jobbet..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag jobbar som croupier på en nattklubb! =) ha det fint...

2007-12-08 @ 17:00:34
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0