Roadtrip

Ja gubben fick för sig att vi skulle ta en liten roadtrip idag. Det var faktiskt ganska kul. Stressade mig hem från jobbet, han hämtar mig och vi åker direkt. Fick byta om i bilen, hehe. Sen åkte vi alltså till Varberg. Och vad exakt gjorde vi i Varberg? Jo gubben hade fått för sig att han skulle köpa sig en ny leksak. Ny bil? Nä absolut inte! Vi är såå nöjda med Mazdan. Nej han skulle ha ett vapen. Ett airsoftvapen (www.uddevallaairsoft.se) som han hade blivit sååååå förtjust i. Så jag tänkte, varför inte? Det är bara roligt att åka runt sådär. Älskar verkligen impulsgrejer! Man får ju passa på medan man kan. Kommer ju inte kunna göra så mycket impulsgrejer sen när bebisen kommer.

Mer orkar jag inte skriva idag..är ruskigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0