La finale.

Ikväll är det den STORA finalen i Top Model stockholm. Så nu vet alla vart jag kommer vara ikväll. BÄNKAD framför tv:n. Absolut! Och jag hoppas verkligen rätt person vinner också. Annars blir jag nästan deprimerad! Så direkt efter top model så lär jag gå och lägga mig. Som vanligt. Är svintrött när klockan slår 22. Eller ja, egentligen är jag svintrött redan innan jag kliver upp på morgonen..men man är ju så illa tvungen. Så är det..

Annars så har faktiskt min mage börjat bli större..men känner mig fortfarande bara fet och inte särskilt gravid. Ont i ryggen och idag har jag fått ont i handleden också (dock inte något med graviditeten att göra). Hade så ont nu i slutet av arbetsdagen att jag knappt kunde ratta bilen. Undra vad det kan vara..säkert bara en vrickning eller nått.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker uppåt..längtar så jag håller på att spricka. JULMAT!!! Romröra!!! MUMMA!

Nä nu är det tv-dags!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0