Det blev tyst!

För er nyfikna själar så blev det faktiskt tyst efter att väktare+polisbil varit här. Knäppttyst! Skönt var det för jag gick och lade mig och stensomnade sen. Jag har blivit så fruktansvärt trött sen jag blev gravid..men men det är sånt man kan leva med!

Så igår var vi på Liseberg hela dagen. Fick mig lite souvas också. Gottit! Och det var ju ingen mindre än en Johan Lövbom som stod där och sålde souvas. Trodde dock aldrig att han skulle känna igen mig, men det gjorde han! Det var nästan det första han sa, "Nämen HEJ Malin". Det var ganska kul faktiskt. Det var ju inte direkt igår man såg honom.

Annars har det inte hänt i mycket mer i helgen faktiskt. Var ju på bio som sagt..ganska bra film faktiskt. Måste ju bara se fortsättningen på den triologin!

Nä nu är det tv som gäller för mig.
Ha en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0