Blogga oftare?

Kanske det som är syftet med att ha en blogg. Att man ska skriva lite oftare i den! Förr skrev jag en gång i veckan, ibland en gång i månaden, det var ju ändå ingen som läste den nästan. Har dock blivit lite fler nu när jag började skirva oftare och när jag började avslöja hemligheter som att jag faktiskt är gravid. Hihi men jag tycker det är ganska roligt att sitta här och skriva massa konstiga saker och massa onödiga saker som ingen egentligen är intresserad av. Som till exempel idag. Jag har fått hem min flaska Ferronol som jag har bestält (massa vitaminer och järntillskott) och sitter just nu och ska ta mig en hutt. Men jag sitter alltid och drar mig in i det sista. För bara för att den luktar gott kanske den inte smakar gott. Kan den inte smaka som flytande alvedon? För då vet jag vad den smakar och det är inte riktigt så illa heller. Men som sagt förr så tar jag hellre flytande såhär än vad jag tar tabletter. Tabletterna fastnar bara i halsen och sen spyr jag upp dom ungefär. Onödigt vetande som sagt. MEN allt är verkligen värt det! Magknipen, tröttheten, humörsvängningarna och ALLT är värt det..jag lovar!

Just nu börjar jag verkligen verkligen störa mig på våra grannar. Nu är alltså klockan MIDNATT och dom spelar hur hög musik som hellst. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig snart. Och jag sitter i pyamas, annars hade jag nog gått upp och frågat snällt om dom kunde sänka musiken. Hade dom inte sänkt den då, DÅ hade jag ringt störningsjouren. Men nu orkar jag inte springa som en idiot i alla trappor och chansa på att det är grannen rakt ovanför oss. Så jag får nog bita ihop och se glad ut. Som jag gör varje jävla dag..DUNKA DUNKA DUNKA låter det..jävla pissråttor..
Nu kom visst störningsjouren..läser dom mina tankar? Hoppas dom får tyst på dom jävlarna. Moahaha! Nu får jag avvakta lite så jag kan berätta om det blir tyst eller inte..
Nu, ca. 5 minuter senare blev det faktiskt tyst..undrar hur länge det håller i sig bara. Men jag orkar inte vänta för att skriva om det..det får jag ta imorgon i så fall..nu ska jag lägga mig på soffan innan det är sängdags!

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp! I do,. och åker runt då och då och dealar på texas holdém turneringar....=)

2007-12-09 @ 14:50:24
URL: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0