Blir så trött..

Man får då fan bara skit ärligt talat. Säger man emot det minsta får man MASSA skit och allt är åt helvete. Men gör man något bra..får man beröm då? Skulle inte tro det! Men får ALLTID skit om man skulle göra något som "dom" inte tycker om men man får ALDRIG beröm om man skulle göra något bra. Man ska egentligen bara hålla med och hålla käften, då kanske dom blir nöjda, om ens då. Dom vill väl garanterat att jag ska köra ALLA hennes stopp, PLUS mina egna! Alltså från Lysekil till Svinesund. Och det kan dom ju glömma! Jag tar inte mer nu. ALDRIG. Och jag kör INTE till Dingle, det får hon fan köra själv. Jag blir så jävla trött på vissa människor så jag vet inte vart jag ska ta vägen. GAH! Jag var tvungen att få skrika av mig lite..

Idag har inte hänt så mycket annars. Jag och gubben käkade kinamat *MUMMA* och tro det eller ej, men jag mår inte dåligt efter att ha ätit varm mat! Helt överlycklig är jag. Jag mådde inte dåligt igår heller. Kan det vara så att illamåendet har börjat vända? Hoppas det. Hatar att må illa. Men jag tror nog det är värt det i slutändan. Åh det känns så underbart. Magen har börjat puta lite..även om det är väldigt lite, men jag och gubben ser det i alla fall.

Nä nu ska jag fortsätta se på efterlyst. Imorgon har man sällskap på jobbet. Trevligt trevligt.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0