Varför??

Varför skulle du ringa idag för? Varför? Jag vill ju inte! Det hjälper inte...jag vet inte vad jag ska göra..jag är fortfarande arg, ledsen och jävligt besviken.
 Forden rör ni inte! Den är redan borta, bortbytt mot något fungerande..som går igenom besiktningen utan anmärkning! Och HAN ska då absolut inte göra det! Aldrig i livet! Jag vill inte ha nått med han att göra! VARFÖR?? Ge dig en chans? Varför? Kronofogden? Hallåååå? Fattar inte hur...varför? Det är den största frågan i dethär..V A R F Ö R? Jag vill ju inte har jag sagt. Men varför kan jag heller inte säga det? RAKT UT! NEJ jag vill inte....allt är förstört...FUCK REAL LIFE!
 Hur ska jag nu klara av att jobba idag, utan att vara sur? Hur ska jag kunna le nu? Jag får väl göra som vanligt, bara klistra på ett leende så att alla tror att jag är glad. Sen sitter jag och gråter inombords. Det brukar ju funka, men klarar jag ens det ikväll? Jag vet inte, men nu är det för sent att sjukanmäla sig så jag får väl gå till jobbet då. Fan vad gott det hade varit med en öl ikväll. Men USCH!!! Far åt helvete med livet just nu...gladare har man ju varit...

Nää fy nu orkar inte jag mer! Nu ska jag åka iväg och köpa mig ett cigarettpaket, då mår man mycket bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0