Vill flytta nu!

Jag vill verkligen verkligen verkligen flytta nu! Och jag vill inte bo kvar i dethär området heller för den delen, men där jag vill bo där vill inte Jesper bo så vi har ett problem, vart fan ska vi bo egentligen? Jag vet faktiskt inte. Man kan egentligen inte bo någonstans, för antingen är det för få parkeringsplatser eller inga garage eller så är det för mycket kriminalitet av olika slag så man inte får ha sina saker ifred. Varför är det så? Varför kan man inte bara få ha det? För mina saker är mina och dina saker är dina. Är det verkligen så svårt att förstå det? Jag blir så fruktansvärt trött på sånna idioter som tror dom äger hela världen och kan ta vad dom vill ha! Usch!

Lite trevligare nyheter nu då, snart är det dags för oss! Nu börjar säkert alla undra vad det är dags för också. Men jag menar något som är både roligt och trevligt i alla fall för mig. Vi ska åka till Piteå över en helg. Helgen den 9/10/11 juni är jag i Piteå. Det ska bli riktigt riktigt trevligt tycker jag! Träffa min underbara Jenny och så får jag väl passa på att träffa några släktingar också! Och på lördagen är det ju en dag på strippen i Piteå och med största sannorlikhet så är det cruising på kvällen också. Ska bli kul att träffa dom flesta igen.

Sen kommer vi till en rätt så tråkig nyhet. Vi kan inte behålla våran lilla vovvsing. För att han trivs inte i våran lilla lägenhet utan han bara skäller och skäller och inte blir han rumsren heller, det spelar ingen roll om vi har varit ute med han flera timmar och flera gånger, utan han håller sig verkligen tills vi kommer in igen. Han lyder oss inte det minsta och vi ser skillnaden hur han är när han är hos min mamma. Han älskar att vara där, med dom. Han är så mycket gladare och trivs så mycket bättre i deras stora lägenhet. Men vi ska fråga min mormor om inte dom vill ha han. Då får han springa löst ute på deras stoora inhägnade gård eller ute på deras stuga. Han skulle få det så bra där. Så jag hoppas för Spikes skull att dom vill ha han, annars kommer vi måsta sälja han på blocket eller någonting. För vi kan inte ha kvar han. Synd, men sant.

Nää nu får det vara bra för denna gången.
Tack för mig!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lavali

ja boende är knepigt om man måste dela åsikter om vart :/ hoppas de löser sig snart

2006-06-01 @ 15:06:46
URL: http://lavali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0