Nu är jag trött på detta!

Det är så fruktansvärt mycket skitsnack om allt och alla! På mitt jobb är det KAOS p.g.a en massa jävla lögner! Och arbetsledaren vi har kan ju fara och flyga..snacka om storhetsvansinne i den människan! Hon är inte klok för 5 öre! Jag och Stefan kanskr får sparken utan anledning, men nu jävlar kommer det bli en tung, jobbig och framförallt krävande tid framöver! Nu blir det liv i luckan!

Och så en liten tråkig sak som har hänt..min lilla vovvsing har skadat sig. Han var och busade i skogen med en annan hund, mamma hör ett jävla liv och hon springer in i skogen efter hundarna och där ligger våran lilla älskling och skriker. Då har han trampat på någonting så han blödde från alla 4 tassarna..så nu är han på rehabilitering (hos mamma) och förhoppningsvis är han snart hemma hos oss igen..jag saknar han såååå! 

Helgen har då varit trevlig i övrigt i alla fall..med undantag för fredag eftermiddag. Det blev race på fröland både fredag och lördag och fest på lördag, med grillning och lite öl. På söndagen så bärde det iväg till Liseberg..en riktigt trevlig och farfylld helg har det varit! Tack till alla som var med och gjorde helgen underbar!

Nu ska jag ta och göra lite nytta..eller inte..hoppas du fick en trevlig läsestund!
Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0