Sjuk, sjukare, sjukast

Mitt allra fösta inlägg sitter man och mitt uppe i värsta förkylningen. Roligt? Nej inte alls, ska jobba inatt egentligen men jag funderar faktiskt på att sjukskriva mig. Jag känner inte för att hosta och väcka alla på jobbet. Nej, usch! Nu har jag ringt till jourtelefonen och hon skulle täcka upp för mig inatt och imorgon natt, men på måndag natt ska jag allt jobba igen tror jag väl!
 Jag sitter och fryser och svettas om vartannat, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart, och så gör ryggen ont, ingenting är bra idag känns det som.

Och vi som hade tänkt vara i garaget och greja idag, vi får väl se om jag orkar det, annars kommer jag ligga hemma och sova, i alla fall försöka sova med tanke på vovven våran!

Nej nu får det nog vara bra för denna gången! Jag har inget roligt att skriva idag ändå!
Ha en bra dag!
//Sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0