Ny frisyr!

Äntligen har man blivit av med ruffset. Jag har klippt av ungefär en decimeter på håret, känns väldigt skönt och väldigt lätt måste jag säga. Vi får väl se hur länge det tar innan det växer ut igen om jag kanske klipper ännu kortare nästa gång ;) Fasst då blir nog pojkvännen galen på mig! Hehe!

För övrigt så är det faktiskt inte så mycket som händer just nu. Har precis suttit och försäkrat vovvsingen våran och nu ska jag skicka in ägarbytes pappret också. Och jag måste ringa runt till lite vetrinärer kom jag på nu, vovvsis måste ju vaccineras och avmaskas en gång till. Men men det löser sig. Han är så fin "Spiken" som min mamma och hennes kille kallar han för :)

Idag är en lugn dag igen. Börjar inte jobba förens klockan 21. Så vi får väl se om vi ska pallra oss ner till garaget i eftermiddag och fortsätta såga och slipa och skruva baslåda! Det är ju skitskoj så vi får väl se vad som händer och fötter.

Nej nu får det vara bra för denna gången.
Vovven behöver ut och sen ska jag färga håret!
Have a nice day!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0