Jul

Vart är världen påväg? Det är jul och inte en snöflinga ute. Året är snart slut och det är ingen snö? Inte ens i Piteå? Hur fan gick det till egentligen? Och så har E6:an rasat också, så vi kommer måsta ta en omväg för att komma hem till Jespers mamma imorgon också. Jaja skit samma. Nu är det jul och alla ska vara glada..hm..

Jag fick min julklapp av Jesper idag med. Den var så himla fin! Jag fick en jättefin klocka! Precis en sån som jag ville ha också :) Så han fick sin julklapp med. En jättefin tröja som jag hittade på Esprit. Den ska han ha på sig imorgon :) Så lite lyckad blev väl julen ändå..men den är ju TYVÄR inte slut än.

Nä jag får nog ta och skriva något mer nån annan dag.
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0