God Jul och Gott nytt år!

JAAA!! Julen är äntligen över. Nästan så att jag har lust att plocka ner alla julsaker nu!
Nu är det nyårsafton man längtar efter! Det ska bli riktigt skoj tror jag. Knot och Jesper har lagt ihop till raketer, dom köpte raketer för en förmögenhet, 2700:-! Fasst jag hade i och för sig sagt att han kunde köpa för 1500:- och knot för 1500:- så lite lugna var dom ju.
 Vi ska ha nyårsfest hemma hos oss. Kvällen kommer börja med god mat. Sen blir det röj, hoppas jag. Kul ska vi ha i alla fall!

Imorgon bär det iväg till Torp. Ska se om jag hittar något fint på mellandagsrean och så ska jag in på systemet och handla lite alkohol(fritt) ;) Min lilla Linda ska följa med mig. Får väl se hur det går, jag brukar alltid hitta för många fina saker när jag är ute och handlar med henne, hehe. Men det ska nog gå bra.

Och nu är klockan ca. 02.45. Och jag har som vanligt inte hittat in i sängen. Egentligen är det kanske lite dumt för mig att vända på dygnen som jag gör när jag jobbar, för jag är svintrött på dagen och jättepigg på kvällen/natten. Men men det är bara leva med det. (Måste bara tillägga att, jag vet bara vad klockan är för att jag fick en jätte jätte fin klocka av min älskling i julklapp)

Nu börjar flytten närma sig också. Och som vanligt har inte vi börjat packa än, utan allt sker i sista sekund. Fasen vad jobbigt allt blir nu i januari, stress, jobb, packa och sen flytta där i slutet någon gång. Jaja men som vi säger på norrländska, hä årn sä!

Nu vill jag bara önska alla en riktigt god fortsättning och ett gott nytt år! Hoppas vi ses på festen ;)
Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0