Aktivitet!!

Ja nu har man nästan precis kommit hem. Har varit på aktiviteter hela dagen. Eller ja, nästan i alla fall. Åkte till trollhättan vid 16-tiden och tvättade bilen och träffade massa folk sen bar det iväg till cruisingen. Där fanns ju både vackra och mindre vackra människor, haha! Ja det var väl ungefär samma för bilarna iofs. Men har i alla fall fått upp lite bilder på www.lillamalin.se från både dagen och kvällen.

Har så ont nu så jag kan knappt röra på mig. Ska nog gå och lägga mig snart bara för att jag inte orkar sitta. Att man ska få så ont bara av att stå och gå lite..

Äsch, bjussar på en liten naturbild här med. Se och njut, haha!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin bild. Du som har fottat?

2008-06-04 @ 07:09:41
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0