Tjockismagen!

Tänkte bara visa vad som KAN bli den sista bilden på magen. Det är i alla fall vad jag hoppas. En vecka kvar till BF nu och jag hoppas att jag inte hinner fram, haha! Men det är nog bara önsketänkande skulle jag tro. Kommer nog få ta bilder på bf-dagen i en fin sommarklänning med magen rakt ut i vädret, tyvär. Hade gärna sluppit magen nu. Den är tung och jobbigt. Och så har jag fått nått jävla utslag som kliar så inni..jaa..så nu ser det ut som att jag har försökt klösa ut ungen på magen. Snyggt. Aja ni vi väl ta er en kik på bilderna. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Laga mat?  Ork..

    

Kommentarer
Postat av: elin

Jag gjorde ett gravtest i söndags och det var possitivt. Så var hos barnmorskan för att kolla hur långt jag har gått. Men vi kan tyvärr inte ha kvar det. Så det är lite tungt!

2008-06-13 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0