Har ont nu..

Eller inte bara nu, har haft ont hela natten så jag har inte kunnat sova nått nästan. Har kanske sovit allt som allt 1 timme..och då är det med avbrott typ var 6e minut. Värkarna som kommit igång? Jao jag tror det. Ont som fan gör det i alla fall. Så nu har jag legat i badet en timme och tagit alvedon. Värkarna blev lite glesare men när dom kommer så kommer dom med samma kraft, d.v.s AJAJAJ!! Jaja, vi får väl se, ännu sitter jag ju hemma i alla fall. Men kanske får åka till förlossningen ikväll? Hoppas det, för nu är jag less, men gosch vad ont det gör! Jag vill inte vara med längre!!!

Vila vila vila!
Kanske skriver sen innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ha en bra dag!

2008-06-21 @ 11:45:09
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: fia

åh hoppas det är värkar men det låter som det tycker jag :) när ja klockade mina värkar så kom de aldrig under 6-7 utan vi åkte när slemproppen lossna o ja börjablöda o när vi kom in va ja öppen lite mer än 9 cm. men värkarna är inte roliga alls :( man får tänka hela tiden att det snart är över.

får hoppas markus vinner idag då :)

2008-06-21 @ 11:54:38
Postat av: betty

skall jag få rätt dag på födsen???hehehe

2008-06-21 @ 16:06:31
Postat av: jennyli

Ooooh spännande!! Hoppas hoppas ni är inne o föder barn nu!! Lycka till!!

2008-06-21 @ 18:18:20
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Emma(mickos tjej)

Vad spännande!

Hoppas att det kommer igång nu, att du inte får allt för ont och att du snart snuttat bebis!



Lycka till!



/Emma o Micko

2008-06-21 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0