Sjukt ont

Har så jäkla ont i mellangärdet eller vad jag ska säga, mellan revbenen och det strålar ut i revbenen med. Undrar om det är bebis som försöker göra ÄNNU större plast. För det gör verkligen sjukt ont! Vet inte vart jag ska ta vägen, det lindrar liiiite att ligga ner så jag funderar på att gå och lägga mig snart. Men när jag väl ligger i sängen kan jag inte somna ändå. Ont i ryggen, halsbränna till TUSEN och så rapar jag äckliga rapar och det känns som att jag har 4 kg luft i lungorna. Men denna halsbränna alltså, den har kommit nu de senaste dagarna bara. Spelar ingen roll vad jag äter eller vad jag dricker jag får sån jäkla halsbränna och så börjar jag må illa. Usch vad jag bara klagar hela tiden. Egentligen är det inte sååå hemskt att vara gravid. Är bara lite less när jag får ont och halsbränna, och det VÄRSTA är illamåendet! Vidrigt...

Har i alla fall jobbat idag. Det gick väl ganska bra. Fick ont i ryggen som vanligt men det var ju bara idag. Så det var helt ok! Men nu ska det bli semester ett tag. I alla fall fram till att bebis behagar att kika fram.

Imorrn ska jag hem till Malin Krewer hade jag tänkt. Hon behöver inte dras med mig så länge, hade nämligen bara tänkt hämta väskan hon lovat att jag ska få låna, hehe. Sen ska vi ut till torp en sväng sen ska jag hem och tvätta och packa för på söndag åker ju jag. Ska bli kul att komma iväg! Men kommer sakna min pälski jättemycket!! Nina kanske också skulle komma till Piteå, med sin Johannes. Skulle vara kul så man får träffa det lilla livet, hihi. Han är ju ändå min kusin. Oh gud, nu spricker snart min mage, måste lägga mig ner..

Ha det bra så länge..orkar inte lägga upp några bilder idag..men går ju in i vecka 30 nu..HOLY SHIT vad tiden går fort! Nåja..ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0