Äntligen över!!

Nu är kalasen ÄNTLIGEN över. Har kommit fram till att jag verkligen HATAR kalas. Man vill inte vara otrevlig och bara komma dit och säga hej, äta lite tårta sen dra igen. Men jag oooorkar bara inte vara där länge och tjöta med alla släktingar och sånt. Och idag blev vi ju tvugna att ha kalas själva! Jesper fyller år (han ville själv inte ha kalas men kände pressen om man säger så) så vi fick låna en lokal av hans mormor som vi hade kalaset i. Men det var ju tårtbak och egentligen hade väl vissa velat ha hembakta bullar och sånt med, men det där fick fan duga. Och nu kunde vi ju inte gå när vi ville..men men vi överlevde ju även denna gången. Men som sagt, nu är det äntligen över! Jag ska INTE ha något kalas för några släktingar eller nått sånt när jag fyller år. Kommer nog inte ens ha kalas för vännerna. Orkar bara inte.

Nu ska jag lägga min beställning på oriflame med. Hoppas pengarna har hunnit gå in bara, annars kan jag inte skicka beställningen förens på måndag. Men det ska nog inte vara några problem tror jag. Blev ganska mycket sålt idag ändå, det var väl det positiva med kalaset, haha! Jag har inte beställt nått till mig själv denna gången. Kan beställa nästa gång istället, om jag orkar.

Ikväll är det grillning som gäller, och vissa ska väl dricka några bärs med. Men får lov att hålla mig till köttet och alkoholfritt. Men jag klagar inte, såååå gott att grilla ju.
Nä nu har inte jag tid med detta.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0