Kommentarer och jobb

Jag har fått en fråga här på blogg.se om vad jag jobbar eftersom jag inte fick ut lön direkt jag var där. Och då kan jag säga att jag jobbar som croupier på olika krogar här runt om kring i Uddevalla med omnejd, och eftersom jag inte fick ut lön den kvällen var för att jag gick plus minus noll. Så istället får jag plocka ut dubbla löner nästa gång jag jobbar. Så nu fick jag svarat på det också.

Nu sitter jag på jobb nummer två, The Phone House i Uddevalla. Vi har väldigt mycket att göra just nu det är därför jag har tid att skriva några rader. Eller kanske inte så mycket ändå. Det är typ stendött om jag ska vara helt ärlig. Men det kanske kommer en rusch (hur fan nu det stavas) där vid 16.30 tiden, när alla normalt slutar jobba. Fasst egentligen är inte det heller någonting att hoppas på för det är ganska långt in i månaden och direkt efter jul/nyår, hur många är det egentligen som har kvar pengar till en ny mobiltelefon? Inte jag i alla fall.

Jag blev så besviken igår. Jag brukar kolla på serien Sex and the city på vardagarna (nätterna). Men igår visade dom inte programmet! Jag blev arg på tv3. Kanske skulle skicka ett argt mail till dom. Hahaha! Nädå men jag får väl överleva denna tragedi också. Jag funderar faktiskt på om jag skulle köpa boxarna som kommer. För den serien är väl inget annat än underbar? Nää jag tror inte det faktiskt. För ibland är det ganska kul att kunna skratta åt andras missöden när det inte händer en själv. För om man tänker efter så är det ganska ofattbart att folk kan leva som dom gör. Jag menar, Samantha kan ju ha sex med 4 olika killar, PÅ EN KVÄLL!? Sånt är både ganska äckligt och ofattbart. Nu är ju inte serien verklighetsbaserad eller så men det finns nog folk som verkligen lever så. Jaja nog om detta.

Nu ska jag avsluta med en vis mening. Och kanske lite till.
"No problem is solved by denying it´s existense"

Vad handlar livet om egentligen?
Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0