Hundkiss och påkörning?

Det finns idioter till allt, det vet väl alla? Men när man själv håller på att bli påkörd nedanför biblioteket i Vänersborg så börjar man fundera. Hmm, hur fort gick det? MINST 50-60 på 30 väg, tänk om det hade varit en unge? Då hade inte den ungen funnits nu. Hur gick det med oss? Jo vi klarade oss relativt bra, överlevde det vill säga, smutsiga och DYBLÖTA kläder eftersom idioten körde rätt i den största vattenpölen på hela gatan, mitt framför fötterna på oss. Min mobiltelefon? Funkar inte så bra. All denna kalabalik resulterade i: Polisanmälan mot föraren och en ny mobiltelefon och jag hoppas verkligen att idioten får betala den nya telefonen, nya kläder och skadestånd! Och så hoppas jag verkligen att idioten inte har något körkort kvar efter detta!

Vad det gäller hundkiss behöver jag väl inte formulera mig så mycket va? Våran söta lilla vovve är ju bara valp, han har inte lärt sig än! Det är bara att ha tålamod.

För övrigt så är det inte så himla mycket som händer under veckan förutom att man jobbar, natt, och sen jobbar jag hela långa (!!!) helgen, lördag, söndag, måndag och tisdag.

Men men det var mina tankar för denna gången. Håll till godo!
Mvh Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0